21. mar. 2020

Vi nægter, at lade Coronavirus lukke vores virksomheder

#Annoncering #Coronavirus #Facebook #Instagram #Online Marketing #PPC #SEO #Socialmedia

Den hurtigtspredende virus har for alvor ramt os med 180 km/timen og sat en bremse i vores allesammens håbefulde forretningsmål og planer for 2020.

Tusindvis af virksomheder har allerede fyret medarbejdere eller helt lukket butikken, som konsekvens af den globale krise, som vi alle står overfor. Det er et farligt domininospil, som allerede er startet, og som ingen ved, hvornår ender.

Det eneste vi kan gøre er, at forsøge og tænke nyt med håbet om, at vi kan ride stormen af og komme ud på den anden side, uden for mange omkostninger og tab.

Få sat gang i din digitale marketing

Da vi alle har noget at sælge, må vi nu prøve at tilpasse os situationen lige nu og her – opfinde, udvide eller helt ændre på vores ydelser, så de kan rives ned fra hylderne i samme hast som Lotus Comfort toiletpapiret bliver i disse tider.

Hos Checkmate nægter vi simpelthen, at lade Coronavirussen gøre mere skade end den allerede har gjort på de danske selskaber. Og det kan vi gøre med vores digitale færdigheder, erfaring og stædighed.

Så står du med en webshop, en restaurant eller noget helt tredje, så tag lige fat i os, så vi sammen kan udarbejde den helt rigtige strategi og håndtering for din digitale marketing – både nu og på den lange bane.

 

Vi har allerede skabt gode resultater for vores kunder.

Gaderne er tomme og folk sidder derhjemme på deres telefoner og surfer rundt på de sociale medier.

Da annoncepriserne pr. 1000 visning (CPM) er så historisk lav, som den er nu, har vi kunne skabe nogle rigtig interessante resultater for vores kunder – især her i Coronakrisen.

"

Et par opslag på de sociale medier giver næppe den ønskede omsætning. Lad os lave din strategi, udforme professionelle annoncer og kniv skarp eksekvering og få sat skub i din omsætning!

Skriv eller ring til os og lad os lave en plan – [email protected] / 71 7474 26

Læs mere SEO Juice

Annoncering på sociale medier vs. TV reklamer

Læs nyhed